Rozvoj smyslů - jedna ze specifických podmínek vzdělávání v současní waldorfské MŠ – Jana KYTNEROVÁ
Jana KYTNEROVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj smyslů - jedna ze specifických podmínek vzdělávání v současní waldorfské MŠ
The Development of Senses - One of the Specific Conditions of Education in Contemporary Waldorf Nursery School
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na výchovu a vzdělávání dětí předškolního věku ve waldorfském pojetí z pohledu rozvoje 12 smyslů podle R. Steinera. Hlavním cílem je ukázat, jak je rozvoj smyslů ve waldorfských MŠ propojen se specifickým prostředím a vybavením tříd.Abstract:
The thesis is focused on upbringing and education of preschool children according to R. Steiner?s theory of development of 12 senses within Waldorf approach. The main goal is to show how is the development of senses connected with specific environment and equipment of classes in Waldorf nursery schools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2012
Zveřejnit od: 20. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Večeřová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KYTNEROVÁ, Jana. Rozvoj smyslů - jedna ze specifických podmínek vzdělávání v současní waldorfské MŠ. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Rozvoj tvořivosti ve volnočasovém kroužku s prvky waldorfské pedagogiky u předškolních dětí
Magdaléna Polovková -
Rozvoj klíčových kompetencí na Waldorfské základní škole s ohledem na estetickou výchovu
Kamila Zejdová -
Rozvoj předčtenářské gramotnosti v mateřské škole.
Nikola Stehnová -
Pedagogika waldorfské školy v Ostravě a její vliv na rozvoj osobnosti dítěte
Petra DOROTÍKOVÁ -
Waldorfská pedagogika jako zdroj námětů a metodických postupů pro výuku na 1. stupni ZŠ
Lenka Kvapilová -
Současný stav waldorfské pedagogiky v Olomouckém kraji a její budoucí rozvoj v tomto regionu
Ondřej KÜHR -
Vnímání podpory při hledání smyslu života adolescentů v ústavní výchově
Iveta Blehová
Název
Vložil
Vloženo
Práva