Ondřej KRPEŠ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace prodejny stavebního materiálu

Marketing communication of building material store
Anotace:
Téma bakalářské práce se věnuje otázce marketingové komunikace, která je nedílnou součástí každé prosperující společnosti. Cílem práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace v malé firmě prodávající stavební materiál. V teoretické části práce je popsán význam komunikace ve firmě a rozebrány nástroje marketingové komunikace se zaměřením na internetovou komunikaci, konkrétně sociální …více
Abstract:
The theme of the bachelor thesis deals with the issue of marketing communication, a necessary part of every prospering company. Purpose of the thesis is to create a proposal for improvement of marketing communication in small firm which is selling building material. The theoretical part describes the importace of communication within the company and takes closer look at tools of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRPEŠ, Ondřej. Marketingová komunikace prodejny stavebního materiálu. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management