Hravá abeceda jako prostředek rozvoje slovní zásoby – Monika STARÁ
Monika STARÁ
Bakalářská práce
Hravá abeceda jako prostředek rozvoje slovní zásoby
Playful alphabet as a tool of vocabulary development
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce jsou prostředky pro rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku s názvem "Hravá abeceda." V teoretické části se zaměřujeme na problematiku vývoje dětské řeči, vývoje slovní zásoby, blíže specifikujeme prostředky a metody pro jejich rozvoj, logopedickou prevenci a také nejčastější poruchy řeči u dětí předškolního věku. V praktické části je zpracován didaktický materiál …víceAbstract:
The subject of my bachelor thesis is the use of tools involved in pre-school-age children's vocabulary development called "Playful Alphabet". In its theoretical part it deals with the issue of development of children's speech (speaking skills), it particularizes the possible means and methods especially helpful in this field including preventive speech therapy, as well as it describes the most common …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Drtinová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STARÁ, Monika. Hravá abeceda jako prostředek rozvoje slovní zásoby. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Logopedická prevence v mateřské škole na Rychnovsku
Tereza Jandíková -
Možnosti rozvoje komunikačních dovedností u dítěte předškolního věku z pohledu logopedické prevence
Karolina Koukolová -
Logopedická prevence v předškolním vzdělávání
Kamila Urbanová -
Logopedická prevence v předškolním vzdělávání
Eliška SKŘIVANOVÁ -
Logopedická prevence dětí v předškolním vzdělávání
Kateřina BAMBULOVÁ -
Logopedická prevence u dětí předškolního věku
Lenka SCHIRLOVÁ -
Logopedická prevence u dětí předškolního věku v mateřské škole v Mostě
Dana SCHMIEDOVÁ SALCMANOVÁ -
Logopedická prevence u dětí předškolního věku v mateřské škole v Mostě
Dana SCHMIEDOVÁ SALCMANOVÁ