Analýza multi level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí – Michaela HOLANOVÁ
Michaela HOLANOVÁ
Bakalářská práce
Analýza multi level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí
Analisys of multi level marketing as a phoenix of fast enrichment
Anotace:
Bakalářská práce objasňuje v co nejvýstižnější formě pojem multi-level marketing. Uvádí do problematiky multi-level marketingu (dále jen MLM). Důležitou součástí se stává historie MLM, kdy a kde MLM vznikl, kým byl založen a proč byl založen. Jelikož na historii stojí celá sféra MLM, tato práce jí v jedné části věnuje větší pozornost. Dále navazuje na současnost, představuje některé společnosti, jejichž …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to clearly explain multi-level marketing (below only as MLM) as a term and introduces its main issues. A significant emphasis is put on the history of the MLM and the questions of where and when MLM originates, by whom it was founded and why it was founded. Since its history is the basis of the whole branch of MLM it is the main topic of one of the chapters of the thesis. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLANOVÁ, Michaela. \textit{Analýza multi level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/uwx92t/.
Jak správně citovat práci
HOLANOVÁ, Michaela. Analýza multi level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech
Naděžda GRÄNZEROVÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Informační systém pro síťový marketing
Petr Filla