Werbestrategien der Firma BMW - Eine kontrastive Analyse am Beispiel Deutschlands und der Tschechischen Republik – Michaela MIŽIČOVÁ
Michaela MIŽIČOVÁ
Bakalářská práce
Werbestrategien der Firma BMW - Eine kontrastive Analyse am Beispiel Deutschlands und der Tschechischen Republik
Advertising strategies of the company BMW - A contrastive analysis using the example of Germany and the Czech Republic
Abstract:
This bachelor thesis focuses on advertising strategies of BMW. It describes the contrastive analysis of Germany and the Czech Republic. The first part of this bachelor's thesis is dedicated to BMW, competition, marketing-mix, advertising, future. The second part deals with particular advertisements, the German and Czech area, the comparison of the German and Czech advertising posters of the company …víceAbstract:
Die vorliegende Bachelorarbeit befasst sich mit Werbestrategien der Firma BMW und beinhaltet eine kontrastive Analyse der entsprechenden Firmenstrategien in Deutschland und der Tschechischen Republik. Der erste Teil dieser Arbeit widmet sich der Firma BMW, ihrer Konkurrenzfähigkeit, dem Marketing-Mix, der Werbung und Strategien für die Zukunft. Im zweiten Teil werden konkrete Werbungen in den beiden …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Kai Witzlack-Makarevich, M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIŽIČOVÁ, Michaela. \textit{Werbestrategien der Firma BMW - Eine kontrastive Analyse am Beispiel Deutschlands und der Tschechischen Republik}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/uxauv3/.
Jak správně citovat práci
MIŽIČOVÁ, Michaela. Werbestrategien der Firma BMW - Eine kontrastive Analyse am Beispiel Deutschlands und der Tschechischen Republik. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Werbung in Lifestyle-Zeitschriften für Frauen im deutsch-tschechischen Vergleich
Gabriela MOCKOVÁ -
BMW AG - Firmenpräsentation. Sprachliche Analyse der deutschen und tschechischen Webseiten der Firma BMW AG.
Martina CÍSAŘOVÁ -
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
Adam Kozák -
Global Value Chains BMW
Khayal Dadashzade -
Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW
Tereza Petrová -
Vliv výstavby polygonu BMW na tržní cenu nemovitostí v Karlovarském kraji
Eva Tatýrková -
BMW: Navigating the Road to 2035
Andrej Prepik -
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
Martin Henčl