Sexismus a jeho současná podoba v reklamě – Monika PLESKOTOVÁ
Monika PLESKOTOVÁ
Bakalářská práce
Sexismus a jeho současná podoba v reklamě
Sexism and its current state in advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sexistických reklam. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části autorka definuje základní pojmy, jako jsou sexismus, sexualita, gender, marketingová komunikace, reklama. Nastíněny jsou motivy sexistické reklamy, používaná média a předměty reklamy. Praktická část představuje výstupy realizovaných výzkumných metod, testování …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with analysis of sexistic advertising. The thesis is divided to two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part the author defines the terms, such as sexism, sexuality, gender, marketing communication and advertising. The thesis also talks about motives of sexistic advertising, used media and advertised object. The practical part of the thesis presents results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLESKOTOVÁ, Monika. Sexismus a jeho současná podoba v reklamě. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Pavlína Valová -
Sexismus v českých a ruských reklamách
Victoria Gimranova -
Ženy a sexismus v české reklamě
Nikola Vilímková -
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Marie Martinů -
Sexismus v reklamě
Hana Čmakalová