Werbesprache im Tourismus: Ein Vergleich ausgewählter deutscher und tschechischer Reiseprospekte – Lucie POSAVÁDOVÁ
Lucie POSAVÁDOVÁ
Bakalářská práce
Werbesprache im Tourismus: Ein Vergleich ausgewählter deutscher und tschechischer Reiseprospekte
Tourism Advertising: The Comparison of Selected German and Czech tourist leaflets
Abstract:
Die vorliegende Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der Analyse der Werbesprache in ausgewählten deutschen und tschechischen Reiseprospekten und bemüht sich um ein Vergleich der Sprachmittel. Die Analyse benutzt eine komaprative Methode. Zur Sicherung der Aktualität in der Arbeit wurden sechzehn Reiseprospekte aus sechzehn Städten gleichzeitige ausgewählt (acht aus Bayern, acht aus der Pilsner Region …víceAbstract:
Předkládáná bakalářská práce se zabývá analýzou reklamního jazyka v vybranýcgh německých a českých turistických prospektech a snaží se o srovnání jazykových prostředků. Při analýze je použita komaprativní metoda. Pro zajištění aktuálnosti práce bylo vybráno 16 současných turistických prospektů z 16 měst (8 z Bavorska a 8 z Plzeňského kraje). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, celkem …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
33024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dietmar Heinrich
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSAVÁDOVÁ, Lucie. \textit{Werbesprache im Tourismus: Ein Vergleich ausgewählter deutscher und tschechischer Reiseprospekte}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/uzqch3/.
Jak správně citovat práci
POSAVÁDOVÁ, Lucie. Werbesprache im Tourismus: Ein Vergleich ausgewählter deutscher und tschechischer Reiseprospekte. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Čeština a cizí jazyky v (české) reklamě v hotelnictví
Alina Kurbatova -
Turismus v okolí opuštěného nukleárního území Černobylu: cesta do zakázané zóny
Romana BABIŠOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší