Lucie POSAVÁDOVÁ

Bakalářská práce

Werbesprache im Tourismus: Ein Vergleich ausgewählter deutscher und tschechischer Reiseprospekte

Tourism Advertising: The Comparison of Selected German and Czech tourist leaflets
Abstract:
Die vorliegende Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der Analyse der Werbesprache in ausgewählten deutschen und tschechischen Reiseprospekten und bemüht sich um ein Vergleich der Sprachmittel. Die Analyse benutzt eine komaprative Methode. Zur Sicherung der Aktualität in der Arbeit wurden sechzehn Reiseprospekte aus sechzehn Städten gleichzeitige ausgewählt (acht aus Bayern, acht aus der Pilsner Region …více
Abstract:
Předkládáná bakalářská práce se zabývá analýzou reklamního jazyka v vybranýcgh německých a českých turistických prospektech a snaží se o srovnání jazykových prostředků. Při analýze je použita komaprativní metoda. Pro zajištění aktuálnosti práce bylo vybráno 16 současných turistických prospektů z 16 měst (8 z Bavorska a 8 z Plzeňského kraje). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, celkem …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor: 33024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Dietmar Heinrich

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POSAVÁDOVÁ, Lucie. Werbesprache im Tourismus: Ein Vergleich ausgewählter deutscher und tschechischer Reiseprospekte. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická