Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti – Ing. Jindřich HANÁČEK
Ing. Jindřich HANÁČEK
Diplomová práce
Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti
Competitive Intelligence - implementation project of managerial method of monitoring competition in order to decision about entry company to the market and increasing competitive advantages
Anotace:
V diplomové práci jsem vycházel z aktuální situace a požadavků managementu, které od-ráží potřebu změny a nastavení systému konkurenčního zpravodajství, dále pak monitoring trhu v České republice z důvodu plánovaného vstupu na něj. Práce je koncipována do dvou částí, tj. teoretické a praktické. V teoretické části jsem ana-lyzoval literární prameny a definoval význam zásadních pojmů. V praktické části …víceAbstract:
In diploma thesis am issued from actual situation and management{\crq}s needs, which reflects need to change and set-up system of competitive intelligence, further then monitoring mar-ket in Czech Republic by reason of planned entry at him. The thesis is conceived to the two parts, i. e. theoretical and practical. In theoretical part am analyzed literary sources of information and defined sense of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6132
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANÁČEK, Jindřich. \textit{Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/v11aw4/.
Jak správně citovat práci
HANÁČEK, Jindřich. Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Využití porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Využití Porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Posouzení rozsahu a intenzity konkurence na trhu osobní dopravy na lince Praha-Brno
Tomáš Konečný -
Konkurence na železnici - možnosti a limity
Vojtěch Čechák -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Strategie podniku při vstupu přímé konkurence na trh
Barbora Šmídová -
Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek
Aneta Klementová -
Vliv specifik železniční dopravy na konkurenci na trhu dopravních služeb
Matúš Melicherčík