HODNOCENÍ PROPAGAČNÍCH TRHACÍCH MAP MĚST METODOU EYE-TRACKING – Nikola SELNÍKOVÁ
Nikola SELNÍKOVÁ
Bakalářská práce
HODNOCENÍ PROPAGAČNÍCH TRHACÍCH MAP MĚST METODOU EYE-TRACKING
EVALUATION OF CITIES PROMOTIONAL MAPS USING EYE-TRACKING TECHNOLOGY
Anotace:
Bakalářská práce prezentuje využití technologie eye-tracking pro hodnocení propagačních trhacích map vybraných měst v České republice. V teoretické části je vymezena problematika propagačních map měst, jejich obsah, specifika a charakteristiky z hlediska kartografického zpracování. Jsou popsány konkrétní mapy krajských měst v České republice pomocí karet měst. Je navržen dotazník, který zjišťuje preference …víceAbstract:
This bachelor thesis presents the usage of eye-tracking technology for the evaluation of promotion city plans of selected cities in the Czech republic. The theoretical part discusses the topic of promotion city plans, their content, specifications and characteristics in terms of cartographic vizualization. Specific maps of regional cities of the Czech republic are described using individual city cards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2015
Zveřejnit od: 13. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Alena Vondráková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SELNÍKOVÁ, Nikola. HODNOCENÍ PROPAGAČNÍCH TRHACÍCH MAP MĚST METODOU EYE-TRACKING . Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Geoinformatika a geografie
Práce na příbuzné téma
-
Komparace a kombinace metod měření uživatelské zkušenosti (UX) s využitím Eye-tracking technologie
Jan Petružálek -
Business dashboardy pracující s pozorností uživatele - Eye-tracking technologie jako nástroj pro podporu rozhodování znalostních pracovníků
Denis Šefara -
Optimalizace turistických map pomocí eye-tracking testování
Martin GABRYŠ -
Eye tracking v marketingu
Jan Nálevka -
Genuskategorier, könsroller och identitetskris i Kerstin Thorvalls Det mest förbjudna
Andrea Kušnírová -
Marketing mest
Aneta Tomečková -
\rus{Analiz yazyka russkikh obp2yavlenii0 (predlozhenie rabochikh mest)}
Šárka HANÁKOVÁ -
Generátor mest pro Blender
Jan HAMERNÍK
Název
Vložil
Vloženo
Práva