Zvýšení známosti firmy Kalma, k. s. v očích potenciálních zákazníků – Ing. Adriana LINHARTOVÁ
Ing. Adriana LINHARTOVÁ
Diplomová práce
Zvýšení známosti firmy Kalma, k. s. v očích potenciálních zákazníků
Increasing awareness of the company Kalma CSC in the eyes of potential customers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem na zvýšení známosti firma Kalma, k. s. v očích po-tenciálních zákazníků. Práce je tradičně rozdělena na dvě části. Teoretická část charakteri-zuje marketingovou komunikaci prostřednictvím tradičních a moderních trendů marketin-gu, marketingový výzkum, image firmy, konkurenci a konkurenceschopnost. Praktická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí firmy …víceAbstract:
This master thesis deals with project to raise awareness of the firm Kalma in the eyes of the potential customers. The paper is traditionally divided into two parts. The theoretical part is focused on marketing communications through traditional and modern trends in marketing, marketing research, company image, competition and competitiveness. The practical part deals with analysis of internal and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14763
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LINHARTOVÁ, Adriana. Zvýšení známosti firmy Kalma, k. s. v očích potenciálních zákazníků. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči
Jana Piterková -
Moderní trendy v marketingové komunikaci
Karolína Vlachová -
Moderní trendy v marketingové komunikaci
Dennis Horyna -
Trendy marketingové komunikace
Kristýna Ďurkovičová -
Současné marketingové trendy rapových umělců v Čechách
Calin Panfili -
Trendy výběru zaměstnanců, požadavky zaměstnavatelů na uchazeče o pozici marketingový manažer
Oleg Bibik -
Současné trendy v marketingové komunikaci
Denisa Gabrielová