Felix Ruiz
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové komunikace
Evaluation of Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení marketingové komunikace organizace Národního Muzea. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou prezentovány poznatky z odborné literatury, které se týkají dané problematiky. Pojmy, kterými se teoretická část zabývá, jsou marketing, marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace a pojmy spojené s marketingovou …víceAbstract:
The thesis is focused on the evaluation of marketing communication within the National Museum establishment. This work is divided into two parts. The theoretical and the practical one. In the theoretical part there are presented informations gathered from the professional literature refering to the given problems. Concepts, dealt with in the theoretical part are: marketing, marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace Srovnání marketingu a marketingových komunikací Mateřského centra Pohádka a Mateřského centra Dubínek
Romana VOJÍŘOVÁ -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová
Název
Vložil
Vloženo
Práva