Tereza Raidová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Českého centra Londýn

Marketing Communication of the Czech Centre London
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingové komunikace Českého centra Londýn, ve kterém autorka měla možnost vykonat tříměsíční pracovní stáž. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění pojmů marketingový a komunikační mix se zaměřením na reálnou prezentaci České republiky v tuzemsku i zahraničí. Praktická část práce je zaměřena na představení Českého centra Londýn a jeho současně využívané …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with evaluation of the marketing communication of the Czech Centre London. The author had an opportunity to stay in this centre and work as an intern for 3 months. The theoretical part clarifies terms like marketing and communication mix with a focus on real presentantion of the Czech Republic at home and abroad. The practical part introduces the Czech Centre London and it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 24. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Raidová, Tereza. Marketingová komunikace Českého centra Londýn. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe