Projekt vytvoření věrnostního programu pro hosty Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích – Daniela Hrňová
Daniela Hrňová
Diplomová práce
Projekt vytvoření věrnostního programu pro hosty Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích
The Project of Creating a Loyalty Program for Resort Valachy Guests in Velké Karlovice
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření věrnostního programu pro hosty Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se k tématu spokojenosti zákazníka a zákaznických věrnostních programů. Součástí analytické části je analýza věrnostních programů u konkurenčních podniků v rámci České …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on creating of loyalty program for Resort Valachy guests in Velké Karlovice. It is divided into three main parts - theoretical, analytical and project. Theoretical part is devoted to a literal research related to the topic of customer satisfaction and customer loyalty programs. Analytical part deals with analysis of loyalty programs by competitors in the Czech republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRŇOVÁ, Daniela. \textit{Projekt vytvoření věrnostního programu pro hosty Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/v21hhd/.
Jak správně citovat práci
Hrňová, Daniela. Projekt vytvoření věrnostního programu pro hosty Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová