Optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení – Alena Machačová
Alena Machačová
Bakalářská práce
Optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení
The optimization of marketing tools in a business management
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení. Hlavním cílem je sestavení komunikačního mixu pro vybranou firmu na základě zjištěných požadavků cílových skupin. Dílčími cíli jsou: zajistit současný stav řešené problematiky, analyzovat aktuální stav marketingové komunikace ve vybraném podniku a zjistit slabá místa, problémy a nedostatky. Výsledky poté …víceAbstract:
Topic of this bachelor thesis is optimalisation of tools in marketing mix in company management. The main goal is to assemble a communication mix for a chosen firm based on the detected requirements in the targeted groups. Subgoals are: to find out the current state of the tackled problematic, analyse the state of marketing communication in the chosen firm, secure the week spots, issues and shortcomings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva