Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy – Ondřej Nečas
Ondřej Nečas
Bakalářská práce
Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy
Ambient Media in Social Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na ambientní média v sociální reklamě, konkrétně pak na dopravně bezpečnostní kampaně, umístěné přímo u silnic. V teoretické části je nejprve vydefinován pojem sociální marketing z hlediska historického, obsahového, hlediska cílů a také rozdílů s komerčním marketingem. Dále práce popisuje sociální reklamu, kde se kromě historických kořenů zabývá především reklamními …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on ambient media in social advertising and specifically on road traffic safety campaigns placed by roads. In the theoretical part social marketing is defined by its historical, content and goals meanings and differences from commercial marketing. Then the thesis describes social advertising, its historic roots, advertising appeals and also ambient advertising. Here it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nečas, Ondřej. Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing a právo proti nekalé soutěži
Jana Císková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Reklama a svoboda projevu
Ondřej Havlíček -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Jana Kupská -
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Denisa Voráčková