Ondřej Nečas

Bakalářská práce

Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy

Ambient Media in Social Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na ambientní média v sociální reklamě, konkrétně pak na dopravně bezpečnostní kampaně, umístěné přímo u silnic. V teoretické části je nejprve vydefinován pojem sociální marketing z hlediska historického, obsahového, hlediska cílů a také rozdílů s komerčním marketingem. Dále práce popisuje sociální reklamu, kde se kromě historických kořenů zabývá především reklamními …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on ambient media in social advertising and specifically on road traffic safety campaigns placed by roads. In the theoretical part social marketing is defined by its historical, content and goals meanings and differences from commercial marketing. Then the thesis describes social advertising, its historic roots, advertising appeals and also ambient advertising. Here it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nečas, Ondřej. Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace