Lucie Janíčková

Bakalářská práce

Interkulturní aspekty reklamy - Výzkum v rámci volebních spotů v prezidentské kampani Petra Pavla na generaci Z

Intercultural aspects of advertising - analysis of election spots in the presidential campaign with an emphasis on generation Z
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje interkulturním aspektům reklamy s důrazem na volební video spoty Petra Pavla, kandidáta v prezidentských volbách v České republice. Cílem práce je analyzovat, zda byla Pavlova kampaň prezentována primárně generaci Z prostřednictvím tří vybraných volebních video spotů. Práce se také zaměřuje na identifikaci klíčových témat komunikace, které rezonují s touto cílovou skupinou …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the intercultural aspects of advertising, emphasizing the electoral video spots of Petr Pavel, a candidate in the presidential elections in the Czech Republic. The aim of the thesis is to analyze whether Pavel's campaign was primarily presented to Generation Z through three selected electoral video spots. The work also aims to identify key communication themes that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jiří Smetana
  • Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management