Interkulturní aspekty reklamy - Výzkum v rámci volebních spotů v prezidentské kampani Petra Pavla na generaci Z – Lucie Janíčková
Lucie Janíčková
Bakalářská práce
Interkulturní aspekty reklamy - Výzkum v rámci volebních spotů v prezidentské kampani Petra Pavla na generaci Z
Intercultural aspects of advertising - analysis of election spots in the presidential campaign with an emphasis on generation Z
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje interkulturním aspektům reklamy s důrazem na volební video spoty Petra Pavla, kandidáta v prezidentských volbách v České republice. Cílem práce je analyzovat, zda byla Pavlova kampaň prezentována primárně generaci Z prostřednictvím tří vybraných volebních video spotů. Práce se také zaměřuje na identifikaci klíčových témat komunikace, které rezonují s touto cílovou skupinou …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the intercultural aspects of advertising, emphasizing the electoral video spots of Petr Pavel, a candidate in the presidential elections in the Czech Republic. The aim of the thesis is to analyze whether Pavel's campaign was primarily presented to Generation Z through three selected electoral video spots. The work also aims to identify key communication themes that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Smetana
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANÍČKOVÁ, Lucie. \textit{Interkulturní aspekty reklamy - Výzkum v~rámci volebních spotů v~prezidentské kampani Petra Pavla na generaci Z}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., Vysoká škola NEWTON. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/v4i1o2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Dominika Kovářová -
Politický marketing a volební úspěch
Magdaléna Bártová -
Politický marketing
Tereza Svobodová -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková