Motivace ke čtení ve školách a rodinách – Pavla Matoušková
Pavla Matoušková
Bakalářská práce
Motivace ke čtení ve školách a rodinách
Motivation for Reading in Schools and Families
Anotace:
Práce se zabývá motivací ke čtení žáků první, třetí, páté a sedmé třídy. Popisuje, jaký vliv má na jejich motivaci působení rodiny a školy a tvorba čtenářských deníků. Věnuje se tématům jako je čtenářská gramotnost, rámcový vzdělávací program nebo dyslexie. Cílem této práce je zjistit, zda jsou žáci dostatečně motivováni k četbě, ale také objasnit, kolik volného času tráví četbou.Abstract:
This work deals with motivating pupils of a first, third, fifth, and seventh grade to read. It describes the influence of the family, school, and keeping readers´ journals on the pupils´ motivation. It is also devoted to such topics as reading literacy, the framework educational programme, or dyslexia. The aim of this work is to find out whether the pupils are sufficiently motivated to read as well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Miloslav Průka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Matoušková, Pavla. Motivace ke čtení ve školách a rodinách. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Pohybová gramotnost a motivace k pohybové aktivitě u žáků na Základní škole Těrlicko
Dominika TRZASKALIKOVÁ -
Motivace ke čtení u žáků s dyslektickými obtížemi
Petra BEZDĚKOVÁ -
Role vnitřní motivace na čtení s porozuměním u žáků na prvním stupni základní školy
Klára PRAVDOVÁ -
Herec a dyslexie
Stanislava Hajduková -
Typografie a dyslexie: písmo a jeho vliv na rychlost a chybovost čtení
Tomáš Hlaváček -
Dyslexie ve speciálněpedagogickém a neurovědeckém pojetí se zaměřením na fonologické zpracování
Monika JIRÁSKOVÁ