Využití pojmových map ve výuce na 1. stupni ZŠ – Markéta KRUMLOVÁ
Markéta KRUMLOVÁ
Diplomová práce
Využití pojmových map ve výuce na 1. stupni ZŠ
Utilization of conceptual maps in education at primary school
Anotace:
Efektivita vyučovacího procesu závisí na mnoha faktorech. Jedním takovým je i volba metod výuky, jež si prošly dlouhým historickým vývojem, a jež se měnily v závislosti na pojetí vyučovacího procesu v tom kterém období. S největší pravděpodobností tak vznikla také metoda pojmového mapování.Pro tuto diplomovou práci jsme si zvolili metodu pojmového mapování, která je prostředkem pro tvorbu pojmových …víceAbstract:
The effectiveness of a teaching process depends on many factors. One of these factors is the choice of teaching methods. Teaching methods have gone through a long, historical development and they have varied depending on the concept of the teaching process used in particular era. Most likely, the method of conceptual mapping has developed from the same process. For this thesis, the conceptual mapping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRUMLOVÁ, Markéta. Využití pojmových map ve výuce na 1. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická výchova jako vyučovací metoda v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Magdaléna HLAVÁČKOVÁ -
Alternativní vyučovací metoda sugestopedie ve výuce anglického jazyka na základní škole
Tereza Křenová -
Alternativní metoda sugestopedie jako inspirace pro hodiny anglického jazyka v jazykové škole
Marika Kovácsová -
Metoda Peer Instruction ve středoškolské výuce
Marie Múčková -
Metoda instruktáže pro osvojení správných pohybových vzorců v tréninku dostihového jezdce: obor Jezdec a chovatel koní se zaměřením na dostihový sport
Markéta Potencová -
Metoda expertních skupin ve výuce přírodopisu
Michaela BENEŠOVÁ -
Adaptační proces zdravotnických záchranářů
Radana UHÝRKOVÁ -
Proces zavádění datových schránek na úřadu práce
Libor LENHART