Markéta KRUMLOVÁ

Diplomová práce

Využití pojmových map ve výuce na 1. stupni ZŠ

Utilization of conceptual maps in education at primary school
Anotace:
Efektivita vyučovacího procesu závisí na mnoha faktorech. Jedním takovým je i volba metod výuky, jež si prošly dlouhým historickým vývojem, a jež se měnily v závislosti na pojetí vyučovacího procesu v tom kterém období. S největší pravděpodobností tak vznikla také metoda pojmového mapování.Pro tuto diplomovou práci jsme si zvolili metodu pojmového mapování, která je prostředkem pro tvorbu pojmových …více
Abstract:
The effectiveness of a teaching process depends on many factors. One of these factors is the choice of teaching methods. Teaching methods have gone through a long, historical development and they have varied depending on the concept of the teaching process used in particular era. Most likely, the method of conceptual mapping has developed from the same process. For this thesis, the conceptual mapping …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRUMLOVÁ, Markéta. Využití pojmových map ve výuce na 1. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta