Financování v neziskovém sektoru – Bc. Filip NGUYEN
Bc. Filip NGUYEN
Diplomová práce
Financování v neziskovém sektoru
Fundraising in non-profit sector.
Anotace:
Počet neziskových organizací u nás každoročně stoupá, přičemž otázkou zůstává jakým způsobem jsou financovány. Spoléhají se neziskové organizace výhradně na veřejné finance? Pokud ano, jakou část celkových výnosů tvoří veřejné finance? Jakou roli hrají dary a příspěvky veřejnosti a jakou roli zastávají sociální média? Práce porovnává struktury ročních výnosů vybraných nestátních neziskových organizací …víceAbstract:
As the number of nonprofit organizations in the Czech Republic raises with each year, questions remain as to how they are actually funded. Are local nonprofit organizations solely reliant on public funding? If so, what proportion of total revenue of selected nonprofit organizations is made up of public spending, What is the role of public donations, and How are public donations affected by the social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2019
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NGUYEN, Filip. Financování v neziskovém sektoru. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie komunikační kampaně pro H & M Hennes & Mauritz AB
Lucie Smatanová -
Návrh strategie komunikační kampaně pro Sinful Maze, s.r.o.
Martin Vika -
Tvorba komunikační strategie kampaně
Monika Pospíšilová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Andrea Pollaková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie společnosti CET 21 spol. s r.o.
Iveta Kalousová -
Komunikační strategie eko-penzionu
Nela Pliešovská -
Komunikační strategie event space pro start-up komunitu
Jakub Jarolímek
Název
Vložil
Vloženo
Práva