Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů – Bc. Marta Zitová
Bc. Marta Zitová
Diplomová práce
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
The role of brand for making consumer motives
Anotace:
Diplomová práce se zabývá značkou a její rolí při vytváření tržních motivů spotřebitelů. Jejím cílem je posoudit, jak je na trhu vlasové kosmetiky, konkrétně šamponů, značka vnímána a zjistit, jaké faktory nejčastěji ovlivňují spotřebitele při nákupním rozhodnutí. Teoretická část se věnuje základním principům marketingového řízení a kupního chování spotřebitele, vymezuje prvky marketingového mixu a …víceAbstract:
The thesis deals with the brand and its role in creating market motives of consumers. Its aim is to assess how the brand of hair cosmetics, namely shampoos, is perceived. The main goal is to find out what factors most often affect consumers in purchasing decisions. The theoretical part deals with the basic principles of marketing management and consumer purchasing behavior, defines the elements of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Radim Novotný
Název
Vložil
Vloženo
Práva