Projekt řízení a školení prodejní síly pro konkrétní firmu – Soňa PLEŠÁKOVÁ
Soňa PLEŠÁKOVÁ
Bakalářská práce
Projekt řízení a školení prodejní síly pro konkrétní firmu
Project management and training of the sales forces for the ski schoul
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na oblast vzdělávání dospělých, náboru nové pracovní síly a využívání financí, kterými daná organizace disponuje.Abstract:
The project is focused on adult education, recruitment of new workers and the use of finances, which the organization has.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42073
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLEŠÁKOVÁ, Soňa. Projekt řízení a školení prodejní síly pro konkrétní firmu. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Osadní výbory Čelkovice a Horky a jejich sociální aspekty
Miroslava Šilhavecká -
Komparace cílů,prostředků a podmínek pro výchovné činnosti třídních učitelů v ČR a v Německu
Táňa Hřibová -
Získávání a udržení zaměstnanců v lyžařské škole
Kristýna Černá -
Možnosti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců lyžařské školy
Kateřina Vlhová -
Globalizace sportu na příkladu účastníků lyžařské školy v Japonsku
Lucie HUDCOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová