Trendy v mobilní marketingové komunikaci – Veronika Maturová
Veronika Maturová
Bakalářská práce
Trendy v mobilní marketingové komunikaci
Trends in Mobile Marketing Communication
Anotace:
Práce se zabývá analýzou vlivu mobilní marketingové komunikace na studenty ŠKODA AUTO Vysoké školy o.p.s. Na základě dotazníkového šetření jsou zkoumány vybrané nástroje mobilního marketingu a další doplňující výzkumné otázky. V teoretické části práce jsou vymezeny základní termíny související s trendy marketingu. Poté je věnována samotná kapitola týkající se mobilního marketingu, kde jsou popsány …víceAbstract:
The bachelor thesis is occupied with the analysis of the influence of the mobile marketing communication on students of ŠKODA AUTO University o.p.s. Based on a questionnaire research selected instruments of mobile marketing and other additional research questions are examined. In the theoretical part of the thesis, basic terms connected with marketing trends are defined. The following individual chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Martina Vulcová, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace mobilní aplikace Tnght
Michael Topinka -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška
Název
Vložil
Vloženo
Práva