BcA. Alžběta Zhořová

Diplomová práce

Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem

Communication Strategy For A Newly Emerging E-shop With Renovated Furniture
Anotace:
Podstatou diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem. Cílem práce je na základě teoretických poznatků analyzovat trh a konkurenci v oblasti renovovaného nábytku a na základě této analýzy vytvořit komunikační strategii. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti udržitelného marketingu, tvorby komunikační strategie a marketingového výzkumu …více
Abstract:
The essence of the thesis is the design of a communication strategy for the emerging e-shop with renovated furniture. The aim of the work is to analyze the market and competition in the area of renovated furniture on the basis of theoretical knowledge and to develop a communication strategy on the basis of this analysis. The theoretical section defines basic concepts from the field of sustainable marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zhořová, Alžběta. Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace