Založenie novej firmy v oblasti spracovania poľnohospodárskej prvovýroby – Zuzana Reingraberová
Zuzana Reingraberová
Diplomová práce
Založenie novej firmy v oblasti spracovania poľnohospodárskej prvovýroby
Anotace:
Práca je podrobnou analýzou východiskových podmienok pre návrh stratégie úspešného podnikania v sektore spracovania poľnohospodárskej prvovýroby. V Českej republike je táto oblasť značne špecifická z viacerých dôvodov, ktoré sú pri návrhu nutné zohľadniť. Teoretická časť je zacieľená na identifikáciu rámca makroprostredia a aktuálnych trendov, analýzu vzťahov a zákonitostí podniku a síl v mikroprostredí …víceAbstract:
The diploma thesis is a detailed analysis of conditions for a strategy proposal to conduct successfully in the field of primary agriculture production processing. This sphere is highly specific in the Czech republic because of several reasons which are needed to be taken into consideration while developing the strategy. The theoretical part is focused on the identification of macro environment framework …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REINGRABEROVÁ, Zuzana. \textit{Založenie novej firmy v oblasti spracovania poľnohospodárskej prvovýroby}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/v90msu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program:
Riadenie rozvojových projektov
Práce na příbuzné téma
-
An assessment of strategic management practices used in a small Ghanaian owned business enterprise
Henry Larrious-Lartey -
Stratégia rozvoja značky eventovej agentúry
Angelika Filová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
Terézia Grelnethová