Podnikání ve službách - vliv lidského faktoru na zákaznickou spokojenost – Vanesa Hecko
Vanesa Hecko
Bakalářská práce
Podnikání ve službách - vliv lidského faktoru na zákaznickou spokojenost
Service Business - The Influence of the Human Factor on Customer Satisfaction
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vlivu lidského faktoru na zákaznickou spokojenost v sektoru služeb. Cílem práce je identifikovat, jaké vlastnosti a chování zaměstnanců nejvíce ovlivňují zákaznickou zkušenost. Teoretická část se věnuje charakteristikám služeb, významu zaměstnanců ve službách, zákaznické spokojenosti a roli komunikace, empatie a řešení problémů. Praktická část je postavena …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the influence of the human factor on customer satisfaction in the service sector. The aim of the thesis is to identify which employee characteristics and behaviours most influence the customer experience. The theoretical part focuses on service characteristics, the importance of employees in service, customer satisfaction and the role of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Lenka Sojková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hecko, Vanesa. Podnikání ve službách - vliv lidského faktoru na zákaznickou spokojenost. Liberec, 2025. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Management služeb
Práce na příbuzné téma
-
Profesní spokojenost pracovníků v sociálních službách
Andrea Kuňáková -
Spokojenost zákazníků se službami OZO Ostrava s.r.o
Veronika Šolonková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses v98x22 v98x22/2
14. 5. 2025