Bc. Vladislava PEŠTÁLOVÁ

Bakalářská práce

CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o.

CRM as competitive advantage of Company Pozemstav, s.r.o.
Anotace:
První část práce obsahuje zhodnocení teoretických poznatků, lepší pochopení definic klasického a nového marketingu, konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a zejména CRM. Ve druhé, analytické části představuji společnost, její charakteristiky, přednosti a nedostatky, v čem spočívá její konkurenceschopnost a jaké úsilí vyvíjí k budování vztahů se zákazníky. Jádrem je analýza CRM ve společnosti, která …více
Abstract:
The first part of bachelor work includes evaluation of theoretical piece of knowledge, better insight to definition of marketing, competitiveness and compatitive advantage and chiefly CRM. In the second analytical part I present the company, her characterictic, strong points and weak points, in what lies her competitiveness and what make effort to building the customer relationship. The root of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 20. 5. 2005
Identifikátor: 1683

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2005
  • Vedoucí: Ing. Jaroslav Voloch

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PEŠTÁLOVÁ, Vladislava. CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.