Návrh marketingové strategie Georges Sohet & Fils pro vstup na lokální trh v ČR – Monika Foretová
Monika Foretová
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie Georges Sohet & Fils pro vstup na lokální trh v ČR
Plan for marketing strategy Georges Sohet & Fils to enter the local market of the Czech Republic
Anotace:
Foretová, M. Návrh marketingové strategie Georges Sohet & Fils pro vstup na lo-kální trh ČR. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015.Cílem bakalářské práce je navržení marketingové strategie Georges Sohet & Fils pro vstup na lokální trh ČR. Práce je rozdělena do dvou částí. První, literární re-šerše, se zabývá informacemi o marketingu ve vinařství, marketingové strategii a marketingovým …víceAbstract:
Foretová M., Plan for marketing strategy Georges Sohet & Fils to enter the local market of the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2015.The aim of this Bachelor study is to propose a marketing strategy Georges Sohet & Fils to enter the local market of the Czech Republic. The work is divided into two parts. The first part, a literature review, deals with information about marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Bc. Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FORETOVÁ, Monika. \textit{Návrh marketingové strategie Georges Sohet \&{} Fils pro vstup na lokální trh v ČR}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/v9z0ux/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.
Karel Vrzáček -
Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh
Kristýna Mrakavová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Hana Masarová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk
Název
Vložil
Vloženo
Práva