Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel – Petra NAWRATOVÁ
Petra NAWRATOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel
Adventure travel marketing mix analysis of AKA Travel agency
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat 4 hlavní marketingové nástroje, které agentura AKA Travel uplatňuje a těmi jsou cena, produkt, distribuce a komunikační mix. A na základě této analýzy jsou navržena zlepšení pro marketingový mix. Navrhuje rozšíření produktu, cenovou diferenciaci, návrh na zefektivnění distribučních cest a komunikačního mixu.Abstract:
The objective of my bachelor{\crq}s thesis is to analyze 4 main marketing tools, which are price, product, distribution and communication mix implemented by AKA travel agency. Based upon this analysis I have designed marketing mix improvements and modifications. It also suggests product portfolio increase, price differentiation, and a proposal for distribution channels and communication channels efficiency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 9. 12. 2005
Identifikátor:
2537
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAWRATOVÁ, Petra. \textit{Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/vaiozd/.
Jak správně citovat práci
NAWRATOVÁ, Petra. Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingový plán pro cestovní agenturu
Vojtěch Mühlhansl -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum
Eva Jakubcová -
Marketingový mix cestovní agentury
Natália Poništová -
Marketingová komunikace v cestovní agentuře Invia
Khanh Ngoc Mai -
Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours
Nestor Guillermo Henriquez Argote