Petra NAWRATOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel

Adventure travel marketing mix analysis of AKA Travel agency
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat 4 hlavní marketingové nástroje, které agentura AKA Travel uplatňuje a těmi jsou cena, produkt, distribuce a komunikační mix. A na základě této analýzy jsou navržena zlepšení pro marketingový mix. Navrhuje rozšíření produktu, cenovou diferenciaci, návrh na zefektivnění distribučních cest a komunikačního mixu.
Abstract:
The objective of my bachelor{\crq}s thesis is to analyze 4 main marketing tools, which are price, product, distribution and communication mix implemented by AKA travel agency. Based upon this analysis I have designed marketing mix improvements and modifications. It also suggests product portfolio increase, price differentiation, and a proposal for distribution channels and communication channels efficiency …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 9. 12. 2005
Identifikátor: 2537

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NAWRATOVÁ, Petra. Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing