Mezigenerační učení a jeho dopad na praxi z pohledu pedagogů základní školy – Barbora PATEROVÁ
Barbora PATEROVÁ
Bakalářská práce
Mezigenerační učení a jeho dopad na praxi z pohledu pedagogů základní školy
Primary school Teachers' views on intergenerational learning and its effect on their practice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá mezigeneračním učením a jeho dopadem na praxi z pohledu učitelů v prostředí základních škol. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je popis klíčových pojmů práce jako mezigenerační učení a pojmy s ním spjaté. Popisuje mezigenerační učení v prostředí škol, přínosy a úskalí spolupráce učitelů. Definuje formy interakce ve školách a typy …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of intergenerational learning and its effect on teachers' practice at elementary schools from their own point of view. The paper is divided into a theoretical and a practical part. Goal of the theoretical part is to describe key concepts of intergenerational learning and other concepts that are connected to the learning. It also describes intergenerational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PATEROVÁ, Barbora. Mezigenerační učení a jeho dopad na praxi z pohledu pedagogů základní školy. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Podpora vztahů mezi seniory a dětmi mladšího školního věku s využitím dramatických činností
Matěj Bereckei -
Podpora mezigeneračních vztahů v mateřské škole
Markéta HRÁDKOVÁ -
Mezigenerační učení ve vybrané stavební společnosti
Hana CETKOVSKÁ -
Mezigenerační přenos a mezigenerační podobnost hodnotových orientací
Eva Šebestová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová