Role Youtubera v procesu kupního rozhodování – Karolína Chárová
Karolína Chárová
Bakalářská práce
Role Youtubera v procesu kupního rozhodování
The Role of Youtuber in the Consumer Decision Making Process
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje YouTuberům a jejich vlivu na kupní rozhodování jejich sledovatelů. Jejím cílem je porovnat kupní rozhodování obyvatel dvou měst České republiky, a to konkrétně Prahy a Teplic. V první části jsou vymezeny teoretické poznatky z oblasti kupního rozhodování, nákupního chování či marketingové komunikace. Také jsou zde vysvětleny základní pojmy, jako např. komunikační proces …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with YouTubers and their influence on purchasing decisions of their followers. Its aim is to compare purchasing decisions of residents of two towns in the Czech Republic, Prague and Teplice. The first part defines the theoretical knowledge of purchasing decisions, purchasing behaviour and marketing communication. It also explains some of the basic concepts such as the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
The Role of Youtuber in the Consumer Decision Making Process
Sanzhar Sandybekov -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování
Martin Vršecký
Název
Vložil
Vloženo
Práva