Marketingová strategie pro značku Blažek s cílovou skupinou generace Z – Anna Blažková
Anna Blažková
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro značku Blažek s cílovou skupinou generace Z
Marketing strategy for Blazek label with target group of generation Z
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zpracováním marketingové strategie pro módní značku Blažek, pro období přelomu roku 2024/2025 a je cílena konkrétně na generaci Z. Práce shromažďuje veškeré poznatky na jejichž základě se strategie vypracuje. Dělá rešerši odborných a praktických zdrojů. Analyzuje současné marketingové aktivity značky a nalézá problémy, kterým v marketingu firma čelí. A prostřednictvím výzkumu …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the creation of a marketing strategy for the fashion brand Blažek, for the turn of the year 2024/2025 and is specifically targeted at the generation Z. The strategy is based on the data which the thesis gathers. Researches professional and practical resources. Analyzes the current marketing activities of the brand and points out problems that the company faces in marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
- Oponent: Petra Koudelková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli
Šárka Málková -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu
Pavel Zadražil -
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat -
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář