Anna Blažková

Bakalářská práce

Marketingová strategie pro značku Blažek s cílovou skupinou generace Z

Marketing strategy for Blazek label with target group of generation Z
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zpracováním marketingové strategie pro módní značku Blažek, pro období přelomu roku 2024/2025 a je cílena konkrétně na generaci Z. Práce shromažďuje veškeré poznatky na jejichž základě se strategie vypracuje. Dělá rešerši odborných a praktických zdrojů. Analyzuje současné marketingové aktivity značky a nalézá problémy, kterým v marketingu firma čelí. A prostřednictvím výzkumu …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the creation of a marketing strategy for the fashion brand Blažek, for the turn of the year 2024/2025 and is specifically targeted at the generation Z. The strategy is based on the data which the thesis gathers. Researches professional and practical resources. Analyzes the current marketing activities of the brand and points out problems that the company faces in marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON