Specifika cílení marketingové komunikace na muže – Bc. Karyna Korsak
Bc. Karyna Korsak
Diplomová práce
Specifika cílení marketingové komunikace na muže
Specifics of marketing communication targeting men
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifiky cílení marketingové komunikace na muže. V první části poskytuje teoretický základ k marketingové komunikaci, následně popisuje genderovou problematiku, vysvětluje nákupní chování mužů a v neposledně řadě stanoví konkrétní specifika pro tvorbu marketingové komunikace cílené na muže. Druhá část práce je založena na obsahové analýze a sérii rozhovorů. Pro tyto analýzy …víceAbstract:
The thesis deals with the specifics of targeting marketing communication to men. In the first part it provides a theoretical basis for marketing communication, then it describes gender issues, explains men's purchasing behavior and last but not least it sets out specifics for the creation of marketing communication targeted at men. The second part of the thesis is based on content analysis and a series …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Specifika marketingové komunikace cílené na seniory a nekalé praktiky vůči nim
Vendula Nováková -
Specifika marketingu potravinářských firem se zaměřením na cílové skupiny seniorů a dětí na českém trhu
Květa Olšanová -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
13. 5. 2023