Jan JÍŠA
Bakalářská práce
Podpora vnitrofiremní komunikace
Support of company internal communication
Anotace:
Práce se zabývá pojmem vnitrofiremní komunikace, nástroji, technikami a postupy v ní používanými, podává přehled o technologiích používaných v organizacích s prostorovým oddělením zaměstnanců a rovněž představuje návrh řešení, které bude sloužit jako nástroj pro podporu vnitrofiremní komunikace ve vybrané organizaci.Abstract:
This work deals with term company internal communication, introduces tools, techniques and practices used in it, gives overview about technologies used in companies with separated workers and introduces application, which is going to serve as a tool for support of company internal communication in chosen organization.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jelínek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JÍŠA, Jan. Podpora vnitrofiremní komunikace. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Přírodovědecká fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vnitrofiremní komunikace a nástroje pro zvýšení její účinnosti
Martin Ernst -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Postupy a strategie školy při komunikaci s rozvádějícími se rodiči.
Nikol ZATLOUKALOVÁ -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Manipulativní techniky v komunikaci
Vlastislav Charouzek -
Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci
Lukáš Čambala -
Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Karolína Koblížková
Název
Vložil
Vloženo
Práva