Projekt technologické inovace hotelu Augustiniánský dům v Luhačovicích – Bc. Petr BORÁK
Bc. Petr BORÁK
Diplomová práce
Projekt technologické inovace hotelu Augustiniánský dům v Luhačovicích
Project of technological innovation on the hotel Augustiniansky dum in Luhacovice
Anotace:
Moje diplomová práce je zaměřena na projektovou inovaci ve způsobu vytápění na hotelu Augustiniánský dům v Luhačovicích. Práce je sestavena ze tří částí. V první části popisuji teoretické poznatky z oblasti inovací a inovačních projektů. Ve druhé části praktické se zaměřuji na popis hotelu, analýzy externí, interní a oborové. Třetí projektová část je věnována studii proveditelnosti celého projektu …víceAbstract:
My diploma work is focused on project innovation of type of heating in the hotel Augustiniansky dum in Luhacovice. This work is composed of three parts. In the first part is described theoretical knowledge about innovation and innovation projects. In the second practical part are mentioned the hotel description, external, internal and branch analysis. The third project part is described a feasibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
16185
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BORÁK, Petr. Projekt technologické inovace hotelu Augustiniánský dům v Luhačovicích. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vstupu podniku na zahraniční trh
Michaela Filková -
Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik
Eliška Ročárková -
Strategie firmy Regulus na českém trhu a její expanze do zahraničí
Tereza Kučerová -
Strategie a ekonomika využití obnovitelných zdrojů v domácnostech
Štěpán Šanda -
Marketingová strategie zavedení nového výrobku firmy TC MACH, s. r. o. na trh
Tereza Marečková -
Analýza projektu inovace informačního systému a jeho vyhodnocení
Tomáš Kormaňák -
Projekt inovace systému SAP ve vybraném podniku
Denisa SUDOVÁ -
Inovace dramaturgie Rádia Proglas: mediální projekt formátu věnujícího se menšinám a diskriminaci
Alžběta Prudilová