Vliv rebrandingu na firemní identitu – Romana Žaloudková
Romana Žaloudková
Diplomová práce
Vliv rebrandingu na firemní identitu
The influence of rebranding on the corporate identity
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku firemní identity a rebrandingu, který s ní úzce souvisí. Jejím stěžejním přínosem pro firmu je odlišení se od zbytku trhu. Identita firmy nepůsobí jen na její okolí, ale má výrazný vliv i na firmu jako takovou. Ovlivňuje zejména kulturu firmy, vyvolává pocit jistoty a důvěry, usnadňuje komunikaci, upevňuje vzájemné vztahy mezi firmou a zaměstnanci, vytváří …víceAbstract:
The diploma thesis is concerned with issue of corporate identity (CI) and rebranding which is closely connected to CI. Key asset for the company is differentiating from the rest of the market. CI affects neighbourhood businesses but there is also a big impact on the company itself. It affects mainly corporate culture, evokes a feeling of confidence and trust, and creates good relationships between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Pánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
Barbora Blanková -
Komunikace při utváření podnikové identity
Kamila Dolejšová -
Interní komunikace společnosti
Renata Šoukalová -
Hodnocení interní komunikace konkrétní firmy
Kristýna Ondroušková -
Interní firemní komunikace
Petra Ludvíková -
Interní firemní komunikace jako součást Corporate Identity
Helena BEDNÁŘOVÁ -
Firemní kultura a interní komunikace v podniku "Alfa, s.r.o."
Jan Richtr -
Firemní kultura a interní komunikace firmy Vaillant Group Czech
Monika Hrabačková
Název
Vložil
Vloženo
Práva