Strategie průniku českých firem na vietnamský trh – Bc. Trúc VU HO
Bc. Trúc VU HO
Diplomová práce
Strategie průniku českých firem na vietnamský trh
Strategy penetration of czech firms to vietnam market
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám možnostmi exportu zboží, strojů a výrobních celků českých firem do Vietnamské socialistické republiky. Nejprve chci seznámit české exportéry s prostředím Vietnamu a jeho trhu, provést analýzu trhu a tu vyhodnotit. Na základě požadavků vietnamských podnikatelů ukázat oblasti a odvětví průmyslu, kde je možné vyvážet konkrétní stroje a výrobní celky. Svou práci uzavírám …víceAbstract:
In my diploma thesis I deal with the possibilities of export goods machines equipment ofthe czech firms to the Vietnam Socialist Republic. At the beginning I want to introduce the vietnamese environment and its market to the czech exporters, make the analysis of vietnamese market and evaluate it. According to demands of vietnamese businessmen I want to show certain branches of industry, which are suitable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1910
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VU HO, Trúc. Strategie průniku českých firem na vietnamský trh. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Hodnocení strategie vstupu značky na zahraniční trh
Alena Kovářová -
Umístění českých produktů na čínský trh
Marcela INDROVÁ