Autorská škola. Projekt a počáteční realizace. – Jana NÁPLAVOVÁ
Jana NÁPLAVOVÁ
Diplomová práce
Autorská škola. Projekt a počáteční realizace.
Author´s school. Projekt and initial realization.
Anotace:
V mé diplomové práci se snažím co nejlépe zdokumentovat snahu o vytvoření autorské školy. V prvních čtyřech kapitolách diplomové práce se zabývám teoretickou analýzou směřující k přípravě a založení školy. Věnuji se problematice reformy školství ČR, pojmem alternativní škola a alternativní vzdělávání a humánní pedagogikou. V následujících kapitolách již dokumentuji práci na samotném projektu autorské …víceAbstract:
In my thesis I am trying to document the author school creation efforts. First four chapters of the thesis deal with theoretical analysis pointing towards a preparation and a foundation of the school. I focus on Czech school reform, an alternative schooling, an alternative education and a humane pedagogy. In the following chapters I document the author school project work ? the author school has its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Lumír Ries, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NÁPLAVOVÁ, Jana. Autorská škola. Projekt a počáteční realizace.. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Školní vzdělávací program pro obor vzdělání Kuchař - číšník na SOŠ a SOU v Poličce
Renata Zrůstová -
Škola-bezpečné místo pro žáka a učitele (bezpečnostní audit školy)
Michaela Schnirchová -
Kompetence pro život u žáků se zrakovým postižením
Michal Matějíček -
Domácí vzdělávání v České republice a Chilské republice: Komparativní studie legislativy, kontrolních postupů ověřující výsledky žáků a motivace rodičů pro domácí vzdělávání
Denisa Duchoňová -
Tvorba výukových materiálů pro žáky s nadáním pro vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace
Marta HRČKOVÁ