Rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách českého jazyka na střední škole. – Tereza MAMAKOVÁ
Tereza MAMAKOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách českého jazyka na střední škole.
Development of reading literacy in Czech language at secondary school.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou čtenářské gramotnosti v rámci sekundárního vzdělávání. Jejím cílem je porovnat úroveň čtenářských schopností u žáků prvních ročníků na třech typech středních škol. Předmětem výzkumu je také míra sebevědomí studentů v souvislosti s jejich výsledkem. V teoretické části se věnujeme čtenářské gramotnosti v obecné rovině, pracujeme s daty výzkumů PISA a zkoumáme čtenářství …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of reading literacy in secondary education. Its goal is to compare the level of reading skills of first-year students at three types of secondary schools. The subject of the research is also a degree of self-confidence of students in connection with their results. In the theoretical part, I deal with the issue of reading literacy in general, based on data from PISA study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Lucie Radková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAMAKOVÁ, Tereza. Rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách českého jazyka na střední škole.. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Český jazyk a literatura - Základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Dětské čtenářství a vhodný výběr zájmové četby na podporu čtenářství ve 1. - 3. ročníku
Šárka Robová -
Podpora čtenářství ve veřejných knihovnách Zlínského kraje
Olivová Olivová -
Přehled aktivit na podporu dětského čtenářství v neformálním vzdělávání na území ČR
Eliška Martincová -
Veřejné knihovny, četba a čtenářství v periodickém tisku 1. republiky
Lucie Zakopalová -
Čtenářství žáků 2. stupně ZŠ a MŠ Dělnická v Karviné v období pandemie COVID-19
Anna Foltisová -
Veřejné knihovny, četba a čtenářství v periodickém tisku po roce 1945
Silvie Bahnerová -
Tom Kiks - Podpora čtenářství u neslyšících děti v praxi
Jana Melkusová -
Ženské čtenářství v době první republiky
Jana Čermáková