Marketingová situační analýza produktového portfolia firmy Aminostar – Jakub DUBA
Jakub DUBA
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza produktového portfolia firmy Aminostar
Marketing situational analysis of Aminostar product portfolio
Anotace:
Cílem této práce je zhodnocení efektivnosti produktového portfolia společnosti Aminostar s použitím marketingové situační analýzy. Dílčími cíly analýzy je prověřit přehlednost portfolia, šíři, konzistenci a roztřídit produkty do skupin dle jejich perspektivy, vytipovat produkty vhodné pro prodej ve fitness centrech a nadbytečné produkty vhodné pro vyřazení. Zhodnocení efektivnosti produktového portfolia …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the effectiveness of the Aminostar product portfolio by a marketing situational analysis. Partial aims of analysis is to test the clarity of the portfolio, the portfolio width, consistency, and to categorize products into groups according to their perspective, to identify suitable products for sale in fitness centers and identify products suitable for elimination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUBA, Jakub. \textit{Marketingová situační analýza produktového portfolia firmy Aminostar}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/vdo7qp/.
Jak správně citovat práci
DUBA, Jakub. Marketingová situační analýza produktového portfolia firmy Aminostar. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor