Iveta KOŇUŠIAKOVÁ, BA (Hons)

Diplomová práce

Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh.

Marketing plan for the entry of egoé Ltd on the Slovak market
Abstract:
The thesis deals with the preparation of the marketing plan for entry egoé Ltd. on the Slo-vak market. The theoretical part deals with processing of the expertise and also cretaes the theoretical basis for creating marketing plan. In analytical part, the current external and internal environment of the company egoé Ltd. is described and analyzed. In the project part, the marketing plan is created with …více
Abstract:
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vstup společnosti egoé s.r.o. na slovenský trh. Teoretická část se zabývá zpracováním odborných poznatků a zá-roveň tvoří teoretické východiská pro tvorbu marketingového plánu. V analytické časti je následně charakterizovaná společnost egoé s.r.o. a analyzován současný venkovní i vnitřní prostředí. V projektové části je sestaven marketingový …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2010
Identifikátor: 15314

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOŇUŠIAKOVÁ, Iveta. Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 08. 2020

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe