Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu – Alžběta Kenšová
Alžběta Kenšová
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu
Project of Marketing Communication with the Purpose of Improving the Competitive Position of the Medar s.r.o. Company on the Czech Market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace společnosti Medar s.r.o. se zaměřením na český trh. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o marketingové komunikaci a hlavních nástrojích marketingového komunikačního mixu. Dále jsou vymezeny základní pojmy v oblasti konkurence a konkurenčního postavení na trhu. Praktická část je věnována představení …víceAbstract:
The main aim of this thesis is project of marketing communication for company Medar s.r.o. focusing on the Czech market. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with marketing communication and the main tools of the marketing communication mix. Furthermore, the basic concepts of competition and competitive position in the market are defined. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KENŠOVÁ, Alžběta. \textit{Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ve90q5/.
Jak správně citovat práci
Kenšová, Alžběta. Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybraného podniku v oblasti pohostinství
Renáta Janoušková -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Marketingová komunikace
Veronika Hájková -
Marketingová komunikace
Tomáš Kruliš -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Filip HOŠINSKÝ