Nadstandardní aktivity mateřských škol - názory rodičů a učitelů – Renata Dabergerová
Renata Dabergerová
Bakalářská práce
Nadstandardní aktivity mateřských škol - názory rodičů a učitelů
Extracurricular activities of nursery schools - parents' and teachers' opinions
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je popsat názory rodičů a učitelů na zařazení nadstandardních aktivit do programu mateřských škol. V teoretické části jsou sumarizovány obecné poznatky týkající se nadstandardních aktivit s ohledem na celkovou organizaci předškolního vzdělávání a vztahů mateřské školy a rodiny. Praktická část bakalářské práce prezentuje výsledky kvalitativně …víceAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The work aims to describe the opi-nions of parents and teachers on the inclusion of extracurricular activities in the program of kindergartens. The theoretical part summarizes general knowledge about extracurricular acti-vities concerning the overall organization of preschool education and relationships between kindergarten and family. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dabergerová, Renata. Nadstandardní aktivity mateřských škol - názory rodičů a učitelů. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Komunikace a spolupráce školy a rodiny na venkovské škole
Tereza Sklenářová -
Vztah školy a rodiny v případě základní školy vycházející z waldorfské pedagogiky
Ivo Novák -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová -
Vzdělávání a výchova žáků s těžkou mentální retardací a ADHD z pohledu asistenta pedagoga a rodiny
Beata BARTOŠOVÁ