Ing. Josef FOJTÍK

Diplomová práce

Filmový trailer jako jeden ze základních komunikačních nástrojů filmového marketingu

Film trailer as one of the basic communication tools of the film marketing.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o využití filmového traileru v marketingové komunikaci filmového marketingu, respektive marketingové komunikaci zcela fiktivního filmu vytvořeného pro potřeby této práce. Teoretická část práce nejdříve obecně popisuje marketing a jeho čtyři základní proměnné, poté filmový marketing a také jeho odlišnosti. V praktické části práce je pozornost věnována už samotnému filmovému …více
Abstract:
This thesis concerns itself with the use of the film trailer in marketing communications of the film marketing or more precisely in marketing communications of the totally fictional film created only for the purpose of this thesis. The theoretical part describes marketing and its four basic elements in general, then the film marketing and its distinctions. The practical part focuses on the film trailer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Zveřejnit od: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8202

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FOJTÍK, Josef. Filmový trailer jako jeden ze základních komunikačních nástrojů filmového marketingu. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing