Analýza marketingové komunikace firmy Ellipse – Mgr. Zuzana KUBÍČKOVÁ
Mgr. Zuzana KUBÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace firmy Ellipse
The analysis of marketing communication of the company Ellipse
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace firmy Ellipse s.r.o, jenž se zabývá výrobou a distribucí módy pro sport a volný čas. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení pojmů týkajících se marketingové komunikace a komunikačního mixu s důrazem na oblast oděvnictví. Analytická část popisuje formy komunikace, které jsou oděvními firmami a prodejnami na českém trhu využívány …víceAbstract:
This bachelor work is aimed at the analysis of marketing communication of the company Ellipse s.r.o, which produces and distributes clothing for sport and free time. I focuse on definition of the concepts of marketing communication and communication mix in the theoretical part of this work. The analytical part describes forms of communication, that are used by the clothing industry and contains the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zveřejnit od: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4814
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBÍČKOVÁ, Zuzana. Analýza marketingové komunikace firmy Ellipse. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Veronika Švecová