Využití metody CLIL ve výuce 1. ročníku ZŠ – Mgr. Iva Votrubcová
Mgr. Iva Votrubcová
absolventská práce studenta CŽV
Využití metody CLIL ve výuce 1. ročníku ZŠ
The Implementation of CLIL Method in the 1st Grade in Elementary School
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá využitím metody CLIL (Content and Language Integrated Learning), konkrétně v podobě jazykových sprch a celých hodin vedených v anglickém jazyce, v 1. ročníku základní školy. Cílem práce je oba modely porovnat a vyhodnotit, který z nich je žáky lépe přijímán, který lépe rozvíjí jazykové znalosti a dovednosti žáků a jakým způsobem oba modely vhodně zařadit do výuky v 1. ročníku …víceAbstract:
The final work deals with the use of the CLIL (Content and Language Integrated Learning) method, specifically in the form of language showers and the whole lessons taught through English, in the 1st year of primary school. The aim of the thesis is to compare both models and evaluate which is better accepted by pupils, which better develops pupils' language knowledge and skills, and how to include both …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOTRUBCOVÁ, Iva. \textit{Využití metody CLIL ve výuce 1. ročníku ZŠ}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/vfxadn/.
Jak správně citovat práci
Votrubcová, Iva. Využití metody CLIL ve výuce 1. ročníku ZŠ. Liberec, 2022. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáceloživotní / obor:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Rozšiřující studium učitelství pro 1. st. ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Obsahově a jazykově integrovaná výuka biologie a anglického jazyka - téma sinice
Kateřina Hótová -
Srovnávací obsahová a jazyková analýza ruských a českých smluv o dílo
Jan Brichta -
Počátky pražského evangelického sboru a. v. očima jeho členů. Edice a analýza korespondence členů pražského evangelického sboru a. v. s Michalem Institorisem Mošovským
Markéta Slavíková -
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Německé psané smlouvy a jejich zvláštnosti: Analýza obsahové výstavby a jazykových prostředků v německy psaných smlouvách z vybrané oblasti práva.
Matěj KLINKA -
Komparace motivů ženy, alkoholu a smrti v poezii a korespondenci Františka Gellnera
Sára ŠROUBKOVÁ -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva