Implementace CSR v dodavatelském řetězci mezinárodních společností – Nikola Hausmannová
Nikola Hausmannová
Diplomová práce
Implementace CSR v dodavatelském řetězci mezinárodních společností
Implementation of CSR in the supply chain of international companies
Anotace:
Předmětem diplomové práce je identifikace nástrojů, přínosů a bariér implementace CSR ve výrobě mezinárodních společností z pohledu řízení dodavatelského řetězce. Pro pochopení celé problematiky budou identifikovány i příčiny, které společnosti k implementaci CSR napříč řetězcem vedou. Na základě výzkumného šetření byly tyto atributy prostřednictvím sekundárních dat analyzovány u deseti nejcennějších …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is the identification of tools, benefits and barriers to the implementation of CSR in the production of international companies from the perspective of supply chain management. To understand the whole issue, the reasons that lead companies to implement CSR across the chain will also be identified. Based on a research survey, these attributes were analyzed using secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Michaela Kotková Stříteská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hausmannová, Nikola. Implementace CSR v dodavatelském řetězci mezinárodních společností. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Cirkulární ekonomika ve výrobních podnicích
Marie Znamínková -
Cirkulární ekonomika
Pavel Sádlo -
Koncepční rámec cirkulární ekonomiky pro zelenou logistiku a udržitelný dodavatelský řetězec
Van Thanh Luu -
CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs
Nela Vavrušková -
Fast fashion jako ovlivňující faktor pracovních podmínek v rozvojových zemích
Martina Svobodová -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Vliv fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z
Kristýna Kupczaková -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář