Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s. – Bc. Šárka BÁŤKOVÁ
Bc. Šárka BÁŤKOVÁ
Diplomová práce
Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.
Project of utilization marketing communication to increase competitiveness company Panav, a.s.
Anotace:
První část této diplomové práce je zpracována na základě literárního průzkumu z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Panav, a.s. Senice na Hané a na podrobnou analýzu vykonávaných aktivit v oblasti marketingové komunikace. V projektové části jsem uvedla vlastní doporučení a návrhy ke zlepšení současného stavu. Zaměřila …víceAbstract:
The first part of this diploma work is made on the base of literary reconnaissance that was dealing with marketing communication and competitiveness. The analytical part is target on description company Panav Senice na Hane and also detailed analysis of current situation of marketing communication. In project part of this work I recommended possibilities to improvement contemporaneous condition. I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1070
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÁŤKOVÁ, Šárka. \textit{Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/vggmn0/.
Jak správně citovat práci
BÁŤKOVÁ, Šárka. Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
Eva Vurbsová