The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer – Jakub KOUŘIL
Jakub KOUŘIL
Bakalářská práce
The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer
The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer
Abstract:
Subject of my bachelor thesis is a study of the Internet marketing strategy of an on-line retailer and marketing research of one of the biggest on-line retailers in the Czech Republic Alza.cz. I have divided my bachelor thesis into a theoretical and an analytical part. In the theoretical part I will mainly describe tools that are used for making the on-line marketing strategy. In the analytical part …víceAbstract:
Předmětem mé bakalářské práce je studium internetové marketingové strategie on-line prodejce a následný marketingový výzkum jednoho z největších on-line prodejců v České republice, společnosti Alza.cz. Svou bakalářskou práci jsem rozdělil na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám zejména nástroji, které se využívají při tvorbě on-line marketingové strategie. V praktické části …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOUŘIL, Jakub. The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků s on-line nakupováním
Denisa Šindelářová -
On-line prodej potravin
Zuzana Kalinová -
On-line nakupování potravin na českém trhu potravin
Michal Barták -
Marketingový mix prodejce energií
Jana Kuncová -
Marketingový mix prodejce a servisu automobilů Alcor Motors, s.r.o.
Lívia Pristachová -
Integrace nástrojů marketingového mixu a její vliv na úspěšnost prodejce
Regina Slapničková -
Rozbor marketingového mixu prodejce nábytku
Tereza Brendelová -
Zkvalitnění (inovace) marketingového plánu prodejce nábytku
Dita Němcová