Učitelka mateřské školy v proměnách času – Aneta HŘAVOVÁ
Aneta HŘAVOVÁ
Bakalářská práce
Učitelka mateřské školy v proměnách času
Teacher of kindergarden through the ages
Anotace:
Cílem této práce je srovnání systému předškolního vzdělávání v mateřských školách před a po sametové revoluci. V teoretické části je popsán vývoj předškolního vzdělávání od 50. let 20. století až po současnost. Teoretická část je zaměřena i na pojetí učitele a práci učitelky mateřské školy. Zmíněny jsou cíle předškolního vzdělávání, změny ve školní legislativě a tvorbě vzdělávacích programů. Praktická …víceAbstract:
Objective of the study is comparison of the preschool education system in a nursery schools before and after the Velvet Revolution in 1989. The theoretical part describes the development of preschool education since the 50's of the 20th century to the present. The theoretical part is focused also on the concept of a teacher and the role of a kindergarten teacher. Mentioned are goals of preschool education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2016
Zveřejnit od: 23. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miluše VÍTEČKOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HŘAVOVÁ, Aneta. Učitelka mateřské školy v proměnách času. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 3. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Waldorfská mateřská škola a vzdělávání dětí ve spolupráci s rodiči
Michelle FÜRIOVÁ -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Kompetence logopedického asistenta v MŠ
Marcela WITOVÁ -
Porovnání aktivit pro získání kompetencí ve školství a ve skautingu
Alžběta Matysová
Název
Vložil
Vloženo
Práva