Diagnostická komparace předškolní zralosti dětí z dětského domova a běžné rodiny – Romana VENCOVÁ
Romana VENCOVÁ
Bakalářská práce
Diagnostická komparace předškolní zralosti dětí z dětského domova a běžné rodiny
Diagnostic comparison of preschool readiness of the children from a childhood home and a common family
Anotace:
Cílem bakalářské práce je, na základě metodiky dr. Brigitte Sindelarové, ověřit připravenost předškolních dětí vyrůstajících v běžných rodinách a dětí z dětských domovů. Porovnat jejich výkony zjištěné prvním diagnostickým šetřením a k jakému posunu ve výkonech dojde následným reedukačním cvičením. Zároveň zjistit, zda včasná diagnostika může odhalit příčiny deficitů v dílčích funkcích a zda tato metodika …víceAbstract:
The goal of the thesis is based on the methodology of dr. Brigitte Sindelarové, to verify the readiness between preschool children growing up in families and children from orphanages. To compare their performances of the first diagnostic investigation and discover what a shift in performance will occur after compensative exercise. At the same time to figure out whether early diagnosis may reveal the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Hachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VENCOVÁ, Romana. \textit{Diagnostická komparace předškolní zralosti dětí z dětského domova a běžné rodiny}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/vhiz08/.
Jak správně citovat práci
VENCOVÁ, Romana. Diagnostická komparace předškolní zralosti dětí z dětského domova a běžné rodiny. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Situační metoda ve výuce jazykových funkcí na úrovni B1 a B2.
Lucie Podhorská -
Deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku a jejich vliv na školní připravenost
Monika BIENEROVÁ -
Deficity dílčích funkcí u žáků předškolního věku
Lucie Jašová -
Deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku
Libuše TÜRKOVÁ -
Deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku
Nikola KRUTSKÁ -
Deficity v oblasti dílčích funkcí u žáků s vývojovou dysfázií
Zita Duck -
Deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku
Denisa REKASOVÁ -
Deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku
Radka KŘIŽANOVÁ